Alma

Jag heter Alma, men det kan ni se på rubriken. Jag är femton år gammal, alltså född -97.
 
Sedan två månader tillbaka rider jag endast d-ponnyn Sigge som han kallas. Han är inte min egen, utan han är min hyrponny. Det innebär att jag rider honom fyra gånger i veckan, men nu under sommaren blir det upp till 5-6 gånger i veckan. Jag satsar på hoppningen tillsammans med honom, men tycker dressyr är kul det med.
Har inte tävlat honom någonting, då det inte finns så mycket träningstävlingar nu på sommaren.
 
Förut hyrde jag en annan d-ponny vid namn Caspar. Honom hyrde jag i ett och ett halv år ungefär.
Vi startade ett par clearrounder tillsammans, med blandade resultat.
Den högsta klassen var förenklad LD, 70 cm då han är född -05 och inte tävlad innan jag hyrde honom.
 
 Förutom ridning håller jag på lite smått med olika hundsporter. Tycker att agility och freestyle är väldigt roligt, men har inte gått på träningar och sånt.
 
Ni får följa min och Sigges resa här i bloggen!
 
Jag och Sigge :)
 
Min gamla hyrponny Caspar.
Mina hundar, Molle och Schappy :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aili

Sv: Fin blogg du har! Och alla djuren är jättesöta...

2012-07-25 @ 11:05:11
URL: http://ailicherp.blogspot.se
Postat av: Evelina

Hej tack så mycket för att ni kommenterade på min blogg!

2012-08-03 @ 18:03:08
URL: http://ponnynordar.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej tack så mycket för att ni kommenterade på min blogg!

2012-08-03 @ 18:03:09
URL: http://ponnynordar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0