Fanny!

Jag heter Fanny och är en av bloggarna här på Barbacka! :)
 
14 år gammal är jag, och har ridit i lite mer än 5 år. 4 av åren på ridskola, efter det tröttnade jag på att vara med hästar 2 timmar i veckan och blev medryttare på en shettis vid namn Lillan. Hon är utlånad nu i sommar för eventuellt senare köp, men om hon inte säljes kommer jag att skriva om henne sen!
 
Nu har jag en fjording på 3 år som heter Freja. Jag äger inte henne, man kan väl kalla det att jag har henne på foder eller nåt ;) Jag har precis börjat på inridningen nu, så här kommer ni alltså att få följa inridning, utbildning och utveckling av oss! 
 
Mer om mig, ja det får ni veta genom att följa bloggen!
 

Kommentarer
Postat av: Elin ♥ - en bra blogg för dig♥

fin blogg!♥ Kommentera gärna min! :D ♥

2012-07-17 @ 00:13:59
URL: http://elinwwagenheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0