1. En dag tillsammans med hästar du aldrig kommer att glömma

Oj, har ju tillbringat jättemånga dagar tillsammans med hästar. Men kanske någon från mitt ridläger, tar en där ifrån i alla fall.
 
För två år sedan var jag på ridäger, Sindarve. Det var någon dag i mitten av lägret och vi skulle rida på långritt till havet och bada med hästarna. När vi red dit i skogen tog det kanske två-tre timmar. Tre måste det ha varit. När vi kom fram till havet byggde vi en hage där hästarna fick stå medan vi åt. Sedan var vi två som delade på varje häst och så red vi i havet. Vi simmade inte med hästarna men vi fick rida i vattnet. Det var jättemysigt.
 
Den dagen kommer jag nog inte glömma tror jag, men det finns massor av sådana dagar :)
 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Det låter mysigt :)

2012-10-22 @ 17:32:38
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/
Postat av: Sara

finfin blogg :D

2012-10-22 @ 20:12:54
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0