Dålig update på bloggen idag

Såg nyss att de var väldigt dåligt med inlägg här på bloggen idag, vet faktiskt inte varför men så får de va ibland. De har faktiskt inte hänt så mycket idag, själv har jag bara varit hemma och chillat hela dagen, de har ju regnat och så. Inte de vädret man vill ha nu dom sista 2 veckorna på sommarlovet direkt :( Men de är bara att hoppas på finare väder.
 
Idag så fick fabbi stå och chilla precis som jag, så får vi tagga upp oss lite till imorgon när vi ska hoppa, har inte bestämt så mycket mer imorgon men hoppning ligger på schemat. Hoppningen sker nog på förmiddan nån gång, och jag ska kolla med michelle och moa om dom ville följa med. Så de blir nog ganska många bilder och filmer :D
 
De jag kommer fokusera mest på imorgon när vi hoppar är att få en samlad galopp och inte överdrivet, och de ska nog gå :)
 
Vi hörs imorgon då, see ya!
Ser lite konstig ut i ansiktet på denna bild men de får väl gå ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0