Min dag

Tjahej! 
 
Jag vaknade vid 11 halv 12 nånting och gick upp o åt frukost sen kom michelle och vi gick ut med buster på en liten powerwalk. Efter de gick vi hem till henne o kollade på sex and the city 2 och bakade kladdkaka, så idag har vi bara slappat. 
 
Jag och becca har inte bestämt oss än om vi ska åka o rida idag, eller om vi gör de imorgon istället. Men de märker vi senare, på torsdag ska jag och becca till ridhus o rida våra pollar. Ska förmodligen hoppa då, men jag har inte bestämt mig än. Michelle följer nog med då och tar lite bilder också, senare på kvällen så ska jag faktiskt o rida igen fast på ridskolan, för de börjar på torsdag :) så de blir kul med ridning hela dagen! 
 
Annars har jag inga planer inför veckan, så de e ju bara att vänta o se vad som händer..
 
Fin ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0