Min förebild

Jag är kanske inte riktigt som alla andra.. Många har Rolf-Göran B  och Malin Baryard och dom dära som förebilder, utan att dom knappt tänker VARFÖR dom är förebilder. Visst, jag tycker dom är grymma i sin sport, LÄTT att jag tycker. Men.. räcker det?
 
En förebild för mig är den som gör det jag drömmer om, och verkligen har kämparglöd. Och för mig, är det Maja Sagur. Kanske är det inte jätte många som vet vem hon är, men det är ett namn ni bör lägga på minnet!
 
Denna tjej har eget företag, egen häst OCH sköter sig bra i skolan. ALLT på samma gång, och hon är bara 17 år!! Dessutom sköter hon sin stoora hästblogg tillsammans med Malin, + säljer designer. Hon är riktigt hardworking och precis som jag vill bli. Dessutom peppar hon MIG och påminner hela tiden om att jag kan göra precis allt jag bara verkligen vill. Hon är så grymt shysst, och så fort jag snackat med henne känner jag mig peppad, som att jag kan göra PRECIS vad JAG vill. Det är det som är en förebild för mig!
 
 
GLÖM NU FÖR GUDS SKULL INTE ATT KOLLA IN HENNES GRYMMA BLOGG!! 
http://teamjumpers.se
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

hr gjort ett inlägg på min blogg om hur min och pärlans historia ser ut. KOmmentera gärna :D

2012-08-17 @ 14:05:17
URL: http://medryttaresfavorit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0