Skriva skriva..

Även fast jag inte orkar ska jag skriva om dagen nu. Samlar kraft.. nu kör vi!
 
Var i Halla med Felicia och Matilda, skrittade med Freja, bomar och lågt hinder. Jag vet inte vad hon har fått för sig nu, hon har börjat bitas! Och då menar jag inte naffsa som att hon tror att man har godis, utan jag menar verkligen BITAS. Hon bet mig en gång i armen och en gång i ryggen. Hon liksom går snabbare och sträcker ut huvudet för att kunna bitas, vet inte hur jag ska lösa detta då hon inte lyssnar på när man säger att det är fel..
 
Sen åkte vi till Dahrve, köpte säkerhetstigbyglar (sånna med snodd), longeringslina, delta och lite smått. Visar i en video sen :)
 
Vidare till stallet (hemma) och vi red ut. Matilda på Penny och jag på Zelda, Felicia fick vara medhjälp fast hon red också lite på Z! Guess what, vi galopperade :D Tänker inte dölja något för detta var första galoppen barbacka för mig! Super kul, hon fattade en gång på hemvägen också haha! På grus vägen bakom stallet så testade Matilda att få galopp på Penny, och hon fick upp henne! Första galoppen för dom också, alltså dom 2.
 
 
 
 
 
 
Hon ser jätte liten ut på bilden, men söööt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0