Felicia

Hej jag heter Felicia och är också en av bloggarna här på Barbacka! :)
 
Jag är 13 år men fyller 14 år i december och nu efter sommarlovet så börjar jag i 8:an.
Jag har en egen häst som heter Fabiola och hon är 4 år. Jag har haft Fabiola i snart 1 år,
jag kör dressyr och hoppning med henne men eftersom att hon fortfarande är så liten och har inte lärt sig så
mycket än så tävlar jag inte med henne,men jag tävlar på träningstävlingar med ridskolehästar från den ridskolan jag rider på och där har jag ridit en termin. 
 
Jag har då fastnat för hoppning eftersom dom flesta håller på med hoppning och jag tycker de är roligast, jag har hoppat massa olika hästar men mitt rekord med fabiola är 60 cm men jag har bara hoppat henne 2 gånger ungefär :)
 
Här är lite bilder på mig och Fabiola 
 
image
image
image
image
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuva- horseluuv.blogg.se

Hoppas att du får en fortsatt bra dag;)
kramar Tuuva

2012-07-18 @ 09:49:20
URL: http://horseluuv.blogg.se
Postat av: Freyah

Fin blogg:)

Svar: Tack!
Barbacka None

2012-07-18 @ 09:49:47
URL: http://mydaysandmydreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0