Dagen

Ni får förstå att uppdateringen kanske inte är superrolig när jag inte är i stallet och så, men det är jag aldrig på tisdagar. Jag har ju insläpp på onsdagar egentligen, men inte idag för jag har bytt.
 
I alla fall så har jag målat idag, men jag får jätteont i ena handen så jag kunde inte måla mer. Ikväll ska jag hem till Julia som bloggar på www.juliastuxberg.blogg.se. Eller vi ska gå och se paranormal activity fyra på bio vid nio. Så det ska bli kul. Har sett alla utom trean, så vet inte om jag kommer förstå allt som händer, men det får vi se.
 
Vi sover vid henne sen, och imorgon kanske vi tar lite höstbilder eller någonting, och på eftermiddagen ska jag rida ut i skogen. Men jag uppdaterar under kvällen, och ska även göra ''2 om dagen'' senare. Men nu ska jag ut och köra lite agility med hundarna :)
 
Första bilden i arkivet som jag hittade på mina små prinsar :)
 

Kommentarer
Postat av: Wanda

Söta :)

2012-10-24 @ 18:59:53
URL: http://crazeiy.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0