Nämen hallå

Lite seg update idag, inte orkat typ. Freja har sin vilovecka så inte ridit heller, rider på onsdag. Ska hoppa någon dag i veckan också, ska bli sjukt roligt! Men det är när Felicia har tid, för det är hon som är bra ridlärare haha ;) Kommer börja lågt men hoppas på att kunna ta ett skutt på 50cm i slutet iaf. Men vi får se på vilket humör Frejsi är på! 
 
Ikväll ska jag ha en standard kväll, hemma framför tvn. Inte varit hemma en dag sedan onsdag, så kanske dags att ta det lugnt för en gångs skull. Ska fortsätta med min Freja-planering ikväll, om det blir bra så kommer jag visa er den när den är klar.
 
Flyttat mina högtalare så det blir ljud i hela rummet, gissa om jag dunkar på nu asså! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Vad tycker du om våran parodi av ponnyakuten 4 ? Skulle du vilja se ett nytt avsnitt eller någon annan parodi ? (För att se våran parodi film se vårat inlägg på bloggen www.JFponnys.blogg.se . Kram Johanna & Frida

Svar: Ska kolla in :)
Barbacka None

2012-10-08 @ 20:09:57
URL: http://jfponnys.blogg.se
Postat av: ElinF

Åhhh swedish house mafia är sååååååå bra<3

2012-10-10 @ 15:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0