Ridändringar

Jag kommer åka ut till stallet idag och rida. Jag ska rida i ridhuset och träna på LC:1 i dressyr. Jag tränade på den ganska mycket i våras och då gick det bra. Så jag kan pogrammet rätt bra. Ska jag vara med på KM måste jag träna jättemycket. Men tänkte skriva hur ridningen blir istället denhär helgen. 
 
Idag- Rider på ridbanan, (det är ju hoppträning i ridhuset) och tränar på pogrammet. Jag ska fokosera på att lära mig pogrammet jättebra, och inte tänka så mycket på formen. Jag rider i ungefär en timme. 
 
Imorgon, fredag- Då vilar han. Om jag byter insläpp kommer jag ha det imorgon. Då pysslar jag nog bara med honom, och fixar manen. 
 
Lördag- Då ska jag först åka med till Suderby i Sjonhem tror jag, när min kompis Yasmine tävlar. När jag kommer tillbaka till stallet blir det fix, fix, fix. Tror att Fanny kommer följa med mig då, så ska vi rida. Då tänkte jag ta honom barbacka en tur i skogen. Men ska göra ett enskilt inlägg om lördagen oxå.
 
Söndag- Då är det äntligen dags för tävling! Rider in till tävlingen, det tar typ en timme. Sedan hoppar jag 60 cm clear round och 70 cm förenklad LD med idealtid i omhoppningen :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du va me i vackans blogg hos mig? vore super duper kul :)
KRAM<3
http://emilialarsson.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment

2012-10-04 @ 14:34:15
Postat av: Linnéa

Jättefin blogg! Titta gärna in på min och hjälp mig om vad jag kan skriva deep shit om! Kramar

2012-10-04 @ 14:46:02
URL: http://liinneaakarlssons.blogg.se
Postat av: Annika

Fin häst :)

2012-10-04 @ 17:58:33
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0