Ridningen

Idag åkte jag ut till stallet vid tolv ungefär, och så tog jag in Sigge. Han har blivit sååå lurvig, så nu behöver han verkligen klippas. Men det kommer han bli snart.
 
Jag och Julia red iväg vid kvart över ett. Vi red ett varv i djungeln innan vi red vidare till järnvägen. Det är en lång grusväg, men man kan galoppera på den också. Så vi tog en lång galopp. När vi hade kommit in på en mindre väg hörde vi att det kom crossar. Jag hatar crossar, men som tur var körde de på en annan väg, bredvid våran. Så det var bra, men jag gillar absolut inte känslan man får veta att crossarna kommer köra förbi.
 
Men resten av ridturen gick jättebra. Sigge var riktigt duktig.
När vi kom tillbaka putsade jag sadeln.
 
Nu har jag precis kommit hem, och jag har bakat en kladdkaka som jag och mamma ska ha ikväll. Hundarna är hos mamma ikväll också, för min pappa och lillebror skulle kolla på någon hockeymatch i Gävle.
 
Men ska försöka uppdatera bra ikväll, bloggsuget är inte på topp direkt.
 
 
Den 4 november, alltså om en vecka är det dags för tävling igen! :D
 

Kommentarer
Postat av: Elin <3

VART SKA DU TÄVLA?! JAG SKA OCKSÅ TÄVLA DEN 4E NOVEMBER <333333333

2012-10-27 @ 17:28:28
URL: http://wapy.blogg.se
Postat av: Emma - Tanneryttarna

fin bild! lycka till på tävlingen då :D

2012-11-01 @ 13:23:39
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0