Sov gott alla bloggläsare

Nu är jag jättetrött, vi ska bara bädda och sen ska vi sova. Filmen va bra, men som i alla paranormal activityfilmer kommer det saker helt plötsligt som man blir sjukt rädd för. Typ femton personer i en 200 platserssalong, så rätt skönt de i alla fall. 
 
Det såkallade åsiktsinlägget får vänta till imorgon, känner inte för att sätta mig och skriva de nu när jag är såhär trött. Men har en del ideér på vad jag ska skriva om. De ämnena jag kommer skriva om är något av dehär, hjälm/väst användning, hästar som knappt får vara ute, varierad ridning osv. Ämnen som jag vill ta upp, och framföra mina åsikter. Men vi hörs imorgon så fort jag vaknar :)
 
För en gångs skull får ni en bild på bara mig :) 
 

Kommentarer
Postat av: moa

Hej :D Super fin blogg ni har :D Kolla gärna in min och skriv vad ni tycker om den!! :D <3 Och om ni vill göra ett länkbyte med mig?? :D Kram <3

Svar: tack :)
Barbacka None

2012-10-25 @ 10:03:00
URL: http://moaahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0