Barbacka tur

Jag och Matilda tog en barbacka tur nu på kvällen. Kom väl hem typ 10? Mörkt var det men mysigt! Lite tråkigt att detta var en av dom sista gångerna jag rider lilla Zelda plutten.. Har ju verkligen växt ur henne nu och nu när vi flyttar hem Freja kommer jag ju henne varje dag. Tycker lite synd om Zelda som måste ha mig som är så lång på ryggen :/
 
Men något Zelda verkligen har lärt mig är att få en bättre barbacka sits! Förut kunde jag knappt trava för att det blev ju så skumpigt, men nu sitter jag liksom helt still! Evigt tacksam till bebi pluttis ;)
 
Ska rida Zelda eller något annat på morgonen i morgon, innan Freja kommer tillbaka för då ska alla få vila.
 
Hon ser verkligen aaas liten ut på den här bilden, haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! :) Är Freja din? :)

Svar: Jag äger inte henne, men hon är min ja :)
Barbacka None

2012-08-18 @ 09:30:47
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Emelie

Är någon av er bra på att lägga in smiles? :) Det bara fungerar inte på min blogg o jag blir så arggg! haha

2012-08-18 @ 09:43:44
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0