Bilder och förklaringar

Nu kommer det lite bilder, bilderna har någon slags betydelse, och förklaring kommer under. 
 
Denhär bilden togs precis efter första blåbärshoppningen med Caspar. Det var våran första rosett. Jag var superglad efter den rundan, 60 cm. Blev dock inte lika nöjd över 70 cm rundan, då jag ramlade av in på framhoppningen. 
 
Denhär bilden togs på mitt ridläger, Sindarve 2010. Dethär var sista dagen, och vi hade precis ridit kadrilj. Det är absolut det bästa ridlägret jag har varit på, dock har det inte blitt så att jag har åkt dit igen. Men nästa år kommer jag åka dit på hoppläger. 
 
Två bilder i alla fall, om ni tyckte det var roligt, får ni gärna önska en bild som jag skriver förklaring till :) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MOAH ♥

Precis gått från blogg.se till nattstad.se och skulle gärna få vilja veta vad du tycker om min blogg! En fin kommentar skulle göra min kväll :)
Tack på förhand! Fin blogg <3 KRAM

2012-08-08 @ 18:58:41
URL: http://nattstad.se/moahs
Postat av: VickanR

hoppas du haft en GRYM dag! kolla gärna in min blogg när du har tid :)

2012-08-08 @ 20:56:51
URL: http://vickanrinkous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0