Blandat

Nu har jag kommit hem från stallet. Har ätit middag och satt på datorn. Tänkte berätta lite om dagen och gårdagen. I alla fall så åkte vi buss ut till Slite igår som ni redan vet, för att vi skulle fiska kräftor. Orkar inte dra alla detaljer, men vi la i alla fall i burarna och gick längs kanten med håvar. Vi kom hem vid tio på kvällen ungefär och då åt vi tacos. På morgonen gick vi upp vid åtta och hämtade upp burarna. 29 kräftor allt som allt. Vi åt dem idag vid två, och kräftor är ju alltid supergott!
Klockan fem åkte vi i alla fall hem till visby, direkt till stallet. Jag red med www.juliastuxberg.blogg.se idag. Vi tänkte inte rida så jättelänge, så vi red till ett ställe som vi kallar djungeln och red runt där lite. Sigge var väldigt framåt och pigg idag, så det gick väldigt bra. Vi kom tillbaka till stallet vid sju ungefär och då putsade jag sadeln och tränset.
Kom hem vid kvart över åtta ungefär.
 
Imorgon är det Ä N T L I G E N dags för hoppning igen. Har längtat sjukt mycket hela sommaren efter det. Vet inte om jag har någon som kan ta kort dock, lite synd kanske. Annars har jag inga mer planer för morgondagen, skola till halv fyra. Nu ska jag göra tidsinställda och äta hallon med glass, eller tvärt om ;)
 
Blir föressten så irriterad över att det inte går att ladda upp bilderna från mobilen, har en del som jag vill lägga upp :/ Men om ni vill följa mig med ännu mer bilder kan ni följa mig på instagram, jag heter almaasun. Följer tillbaka :)
 
Eftersom jag inte kan ladda över bilder just nu, blir det bilder som jag inte visat er, kanske roligt det med :) ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0