Blogga igen

Hej lovers! nu kan jag äntligen blogga igen, asså man saknar att inte blogga när man inte kan de ;).
 
Nu har jag och becca precis varit på affären och handlat lite, träffade min lärare där också och då börjar man ju verkligen inte tänka på att man faktiskt börjar om 5 dagar :(. 
 
De blev ingen ridningn i ridhuset idag men vi kommer ta de imorgon istället, jag ska fokusera mycket på hur jag sitter på henne och håller händerna. Men jag lovar att ni får film när jag rider imorgon.
 
Idag så va jag ju på ridlektion och vi red upp på silikaten och red där, jag red Rinja och de gick as bra. Har nästan aldrig fått så mycket beröm som jag fick idag :). Moa var däremot inte på ridningen idag pga att hennes morfar gick bort idag :'( Vilket va jätte synd nu på första ridningen.
 
Ja men jag vet inte mer vad jag ska berätta, kvällen igår va bara chill vi skypade med några kompisar och hade jätte kul. 
 
En sak som är lite mindre kul är att fanny ska ju flytta freja på lördag till stenkumla igen så vi kan inte rida mer tillsammans, men fanny ville inte ha henne där längre, och hennes ägare saknar nog henne lite så dår får hon ju flytta hem henne. Men hon kommer nog komma ut och stå där några gånger till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0