Blogga som vanligt

Nu kan jag äntligen blogga som vanligt igen. Min data är inte så seg som den brukar vara heller, så det är ju bara bra. Sigge får sin vilodag idag, eftersom det eventuellt ska åska i eftermiddag. De ska ju ha en vilodag minst per vecka, så han får den idag.
Jag och två kompisar kom hem med bussen precis, och jag ska nog snart kolla klart på andra avenyn, säsong 3. Efter det kommer det ingen mer säsong, hur ska jag klara mig sånahär regninga dagar då?
 
Eftersom jag inte ska till stallet idag, kommer jag uppdatera med mycket bilder som ni inte har sett förut osv. Det är i alla fall roligare än att läsa sånthär hoppas jag. Men vi hörs nog lite senare med text-uppdatering :)
 
Caspar och Sigge på samma bild, även om Caspar inte fick vara med riiktigt lika mycket ;)
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Söt blogg ni har, allt bra? :) kram

Svar: Tack! ja allt är bara bra :) / Barbacka
Barbacka None

2012-08-08 @ 14:16:45
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0