Bloggpaus typ..

Hejsan! Det var ett tag sen jag skrev, men jag har inte riktigt haft inspiration till inlägg och tankarna har varit på annat än bloggen. Har varit med massa kompisar och lagt extra tid på djuren. Senast jag hade igång datorn var i.. torsdags? Typ!
 
Idag var jag på stan med några kompisar och jag köpte väl inget som är intressant för er, ett par byxor bara.
 
På onsdag ska jag sätta igång Freja igen och se om jag kan låna någon bra ridbana. Ska fråga en tjej om jag kan typ låna/hyra hennes ridbana eftersom hon bor så nära. Och så ska vi typ bygga terräng bana i helgen kanske, så då kommer film när vi hoppar haha ;)
 
Ska typ rida med Moa och Felicia nån dag i veckan och det hade ju varit kul om banan var klar då så man kan hoppa. Men vi får se helt enkelt.
 
Det är typ "ridplaneringen", inte för att det var någon men ändå haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0