Chill

Stallfri dag mot min egen vilja. Men så är det när bussarna inte går. Freja får alltså vila idag så kör vi hårt imorgon istället. Det enda jag har gjort idag är att duscha och.. ne det var det enda ;)
 
Såhär ser schemat ut för dom närmsta dagarna:
Söndag - Hoppning. Eller det blir typ en bana med bomar på marken och några upphöjda, en övning för att få in svängarna liksom, det är ju inte höjden som räknas i första hand. Jag menar, det är bättre att kunna styra sin häst än att kunna hoppa 2 meter.
Måndag - Uteritt är planerna och Julia assisterar fotograf! Ni kan vänta er massa fina fräscha bilder från denna dag!
Tisdag - Tänkte konditionsträna lite tror jag.
Onsdag - Longering
Torsdag - Inga planer än!
Fredag - Vilar antagligen eftersom vi ska till sommarhuset, men stallet är ju på vägen så kan kanske ta det påväg ut!
Lördag - Ska försöka komma ut men inte säkert, så planerar inte så långt men kanske uteritt eller någe.
 
Ska försöka ta mig ut och rida Zelda nån dag också, åh herre ge mig mera tid! ;)
 
Fin bild på Zelda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0