Chillar @ moas place

Hej hej! sitter ute i moas lägenhet med moa nu och vi chillar bara. Jag sitter vid datan och hon spelar på min mobil :): Idag har vi iaf varit i halla, jag red fabbi och freja ganska hårt. Fabbi va väldigt busig trotsig så hon bockade och stegrade lite men jag satt kvar ;) Sen mot slutet så gick de lite bättre iaf.
 
Freja va duktig men också väldigt trotsig och busig, hon bockade lite då och då. Men de gick ändå bra, galopperade faktiskt några gånger på henne också, hon har jätte skön galopp! Jag galopperade däremot inte så mycket för jag hade ridit ganska hårt innan.
 
Bara så ni vet så kan jag inte blogga så mycket nu när jag är hos moa men kanske nåt mobil inlägg, men fanny och alma håller nog bloggen på topp! ;)
 
Lite egopics..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0