Dag 1

I dethär inlägget kommer jag skriva om saker jag har förbättrats i ridningen. 
 
1. Jag har fått en mycket bättre sits, och framförallt så har jag fått en starkare skänkel som bidrar till att hästen är mer framåt. Jag tycker jag har förbättrat sitsen väldigt mycket enligt mig själv. 
 
Kolla hur jag sitter där, sitsen är väldigt dålig och skänkeln är ju absolut inte där den ska vara. 
Såklart finns alla nya ridbilder på mammas dator så kan inte visa, men ni har ju sett endel bilder i alla fall.
 
2. Jag har blivit mer orädd i hoppningen, och nästan all ridning liksom. Förut var jag alltid nervös och rädd innan varje hopplektion, men nu är det nästan helt borta. Det är jag sjukt nöjd över. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0