Dagar

Kör en daglista igen, tycket det är roligt och man har alltid något vettigt att skriva om. Så här kommer ämnena denna gång. Det är blandat, både hästar och utanför hästvärlden. 
 
1. Detta har jag blivit bättre på och utvecklats i ridnignen. 
2. Tips om hästar och riding. 
3. Mitt rum. 
4. Det gör jag helst när jag är helt ledig. 
5. Mina hästsaker (visas eventuellt i videoblogg) 
6. Presentation av mina hundar. 
7. Sanningar om mig och min ridning. 
8. Drömresa. 
9. Skriv en ponny i varje kategori som du tycker är väldigt fin (B, C, D & ridhäst, måste vara en ponny/häst som de flesta vem vem det är) 
10. Hästar i framtiden. 
 

Det är dem sakerna som jag kommer skriva om. Hoppas ni gillar ämnena :) 
Det första kommer imorgon någon gång under dagen! 
 
Bästa 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0