Dagens ridpass

Idag red jag ut i skogen med två andra, min kompis Julie (www.traumeryttarna.blogg.se) har ju slutat hyra så hon joggade med i skogen. Vi red på ett ställe där det kör mycket travhästar, så underlaget är bra överallt. Vi travade mycket, tog två långa galopper som gick urbra och skrittade lite också såklart.
Är väldigt nöjd över dagens ridning, han blev lite stark i första galoppen men när jag kramade tygeln gick det mycket bättre. Såhär skulle alla ridpass gå.
Imorgon rider jag dressyr, första träningen för säsongen. Blir superroligt. Har en del bilder från idag också, men ska iväg till en kompis, så ni får dem imorgon istället om de är ok :)
 
Kanske bloggar från mobilen om det funkar nu, provade förut men då kunde jag bara skriva rubrik, inte inlägg. Jaja, ha en bra kväll om jag inte skriver mer :)
 
Smakprov taget med webkamera ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0