Dagens ridpass

Nu har jag kommit hem från stallet, blev jättestressad när jag skulle åka till stallet, så kameran glömde jag hemma. Men Julia hade med sig sin mobil, så hon tog en del kort som kommer upp senare ikväll. 
 
Vi red ju och badade med hästarna, så jag gjorde inget speciellt jobb med honom idag, vi klättrade lite på vägen hem och det tyckte han nog var roligt, för han spetsade öronen och gick på framåt. 
Han hade ingen större lust att bada idag, men det var inte jättevarmt i vattnet. Men han plaskade jättemycket, trodde verkligen att han skulle lägga sig ner, men det gjorde han inte. 
 
Glöm inte att kolla bloggen senare, vem som vinner pannbanden, och inte mina bilder som kommer upp senare heller :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0