Dagens ridpass!

Idag så tänkte ju vi rida ut, men när vi kommit en bit på vägen så är det massor av hjortar och får, asså det är typ flera 100 hjortar! I alla fall så blev Freja jätte jätte tittig och spänd, så jag hoppade av.. Hon blev skiträdd när fåren.. bäade? Säger man så? haha ;) 
 
Vi gick tillbaka då och red på banan i stället och där gick det mycket bättre. Jag skrittade mest men lite trav också. Skrittade över bomar och gjorde skänkelvikning. Asså hon är fett duktig på det även fast jag inte ens tränat in det, hon gör det när hon svänger! Så tog vi av sadlarna och Julia tog lite kort. Haha btw så måste jag skryta lite om att jag faktiskt kom upp barbacka på henne själv :) Julia tog jätte mycket bilder både när vi hade ridkläder och klänningar. Ni får se massa bilder ikväll eller imorn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0