Ehmm, rubrik?

Nu är jag hemma, och kommer antagligen kunna blogga nu. Det händer sjukt mycket nu innan skolan, men det kanske det gör för er med?
Blogg.se appen går inte att ladda ner på mobilen heller, det hade ju varit grymt bra, då hade ni fått uppdatering hela tiden typ.
Men, idag ska jag i alla fall åka ut till stallet och rida ut i skogen. Imorgon börjar lektionerna igen, och även mina lektioner. Då skriver jag om varje pass, och imorgon kommer det vara dressyr som gäller.
Vi hörs lite senare :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Shit fin desing och header!
Frågestund på min blogg. Släng in en fråga vett jag! kraam ;)

Svar: Tack! :)
Barbacka None

2012-08-19 @ 13:23:13
URL: http://elinbrorsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0