Fotat

Nu har jag kommit hem från en lång dag med skola och stall.
Skolan började vid åtta, och då hade vi mingel och fick saft. Pratade bara med mina kompisar, vissa i våran klass är ju lite ''special''. Vi hade invigning av skolan, alla fick varsin MER som vi skulle dricka, och alla skulle smälla sin samtidigt, usch, tinnitusvarning.
I alla fall så hade vi lite mer olika saker, och på eftermiddagen hade vi drakdesign, urtråkigt och känns som en grej man gör på lågstadiet faktiskt. Efter skolan åkte jag bara hem och vilade innan jag cyklade till Julie. Hon rider på ridskola nu, och då följde jag med och fotade. Det dammade så otroligt mycket, så jag fick inte så jättebra kort då.
Nu har jag i alla fall ätit och ska snart hoppa i duschen. Imorgon börjar jag klockan tio, så det blir lite sovmorgon i alla fall :)
 
Nu tänkte jag göra en sådandär veckoplanering som ni kan ta del av!
 
Some moments can never be experienced again ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0