fredagsmys

Nu sitter jag hemma med familjen och myser i soffan. Måste ha drabbats av någon form av tröttsjuka, känns som om jag ska somna hela tiden. Har inte gjort så jätte mycket idag. Vi hade praoinformation först i skolan, men vet inte alls vart jag ska praoa i två veckor. Efter det åkte vi till ett ställe som hette kovik och byggde drakar. De var inte så jätteroligt att bygga. Lite roligare när vi fick flyga dom. Jag trasslade in mig i andra drakar hela tiden så flög inte så mycket med min drake. Efter skolan åkte jag direkt till stallet och red. Vi red till galoppbanan och red ett ganska hårt pass. Efter ridningen hjälpte jag Yasmine lite innan tävlingen sim hon ska våra med i imorgon. Lycka till, om du läser! Nu ska jag fortsätta vara trött och slappa resten av kvällen :) / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0