Globen horse show 2012

Åker ni på någon av de stora hästshowerna i Sverige? Globen horseshow, göteborg horseshow eller falsterbo?
Jag har varit på globen 3 gånger förut, så dethär blir den fjärde när jag åker dit iår igen. 
Jag kommer åka dit, och vara där fre, lör och sön. Bokning sker någon gång under augusti, vet att jag inte kommer få de bästa platserna då jag bokar så sent, men vill absolut inte sitta på läktare B, som är sämst.
Men dehär showerna vill jag helst gå på :)
 
 
Tror dock inte att jag kommer ha råd att gå på alla showerna, förra året gick jag på galan och hoppningen, iår vill jag i alla fall gå på minst en till :) 
 
Alma
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag brukar åka till globen varje år :)

2012-08-13 @ 14:28:16
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Emelie ^.^

Jag har varit i globen 2 gånger, göteborg var vi i år och nästa år ska vi till falsterbo, dock vet jag inte om vi ska till göteborg i år igen :)

2012-08-13 @ 15:43:47
URL: http://tellalover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0