Godmoorgon

Jag vaknade för en timme sedan ungefär, men har hunnit äta frukost och klä på mig. Dagens planer är inte jättemänga, men vid 11.35 går bussen in till stan, och därefter åker jag med Yasmine till våran kompis stuga. Vi ska nog bada om det blir varmt i vattnet, eller jag badar nog i alla fall.
Jag kommer hem imorgon, så då kan jag uppdatera bättre. För jag kommer inte kunna sitta vid datan på hela dagen, tar inte med mig min, (den har damp).  Men har ändå gjort lite tidsinställda för dagen som ni får läsa. Men ha en bra dag, så hörs vi imorgon :)
 
Förra gången på stranden, det var inte mulet som det ser ut på bilden, men min kamera är knäpp, och mammas bilder blir inte med så bra kvalité ;)
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Verkligen fin blogg

2012-08-02 @ 10:04:23
URL: http://blommanslovers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0