Godmorgon alla bloggläsare

Godmorgon :)
 
Jag vaknade för en timme sedan ungefär. Jag ville gå upp tidigt idag, så att jag somnar ikväll. Det gjorde jag liksom inte igår. Men, till hästarna istället. Idag åker jag ut till stallet runt 12-14, alltså nån gång méllan det. Rider ut i skogen. Idag har jag tänkt träna på att han ska gå i det tempo jag vill, och bjuda framåt bra. Det bidrar ju till en bättre form på honom också. Mycket tempoväxlingar osv.
Tänker verkligen pyssla om honom jättenoga innan och efter ridningen. Känns som om man bara borstar bort det värsta, borstar igenom manen och luggen, och kratsar hovarna. Men idag blir det annat.
 
Ni får läsa ganska mycket av mig just nu, varför vet jag inte.
Föressten, har ni inte anmält er till tävlingen ännu? Gör då det, det finns en länk i menyn :)
 
 

Kommentarer
Postat av: sari

Vilken fin blogg ni har! Verkligen snygg design och allt! :) Hehe, tror ni att ni skulle kunna fixa en åt oss också ifall vi byter till blogg.se ? ;)
Bloglovinbyte?

2012-08-05 @ 10:29:49
URL: http://tnmryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0