Grymt!

Har haft en grymt härlig dag idag! Var inne i stan och åt god mat, gick på medeltidsmarknaden och lite sådant. Sen åkte vi hem och åt tårta. Åkte till mamma med moppen i 12 grader ute, jag kände inte mina ben efter det typ.. sviinkallt! 
 
Imorgon ska vi in till stan igen. Men det berättar jag väl om imorgon!
Nu ska jag i alla fall ta tag i bloggningen och skriva MINST 5 inlägg om dagen! Eftersom vi är 3 styckna borde ju uppdateringen ligga på 10-12 inlägg om dagen, men på senaste tiden har det varit lite mindre än så. Men nu du, här ska det skrivas!
 
Snart ska vi lotta ut vinnarna i tävlingen också, men först måste vi planera en ny så det kan komma in en ny tävling bara någon dag senare, för det gillar ni väl? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0