Har inte lust

Har ingen lust att blogga nu men jag vill inte ha bloggpaus så de e väl bara att blogga!
 
Hej hej hej!
Red ut idag på fabbi med becca och ferry, de gick sådär. Jag provade att rida utan inspänningstyglarna idag, men jag tyckte inte att de gick så bra då faktiskt. Fabbi är ju väldigt snabb av sig och tycker allt är så jävla roligt, speciellt att galoppera!! så idag när vi red ut så galopperade vi på sandvägen i 180 och då bara måste hon TÄVLA! mot ferry så hon kör sitt snabbaste och så drar hon upp huvudet så högt de bara går och kutar, visst gillar jag när de går snabbt men inte så snabbt så man tappar kontroll över hästen. Men som tur är så är hon så snäll så hon stannar när man säger till :)
 
Ni som har egna hästar, hur är dom? bråkiga? snälla? svara gärna! :D
 

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

Min är snäll fast stark! Och hon kan inte så mycket så hon fattar inte riktigt vad man menar när man styr med skänklarna o så ;)

2012-08-10 @ 17:47:26
URL: http://barbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0