Home again

Nu har jag kommit hem från min kompis stuga. Det var jätteroligt och vi gjorde massor av saker. När vi kom dit hoppade vi stutsmatta och gick ner till stranden. Det var jättevarmt i vattnet tyckte jag. Senare på kvällen hoppade vi lite mer, åt mat, och tog ett kvällsdopp på stranden. Det var nästan inga på stranden då.
Vi gick och la oss ganska tidigt, men pratade ett bra tag. Hoppas de blir fler gånger, för det var roligt.
Vi kom hem vid ett kanske, och då fikade jag med min familj, för min lillebror fyllde år i onsdags.
 
Om ett tag åker jag bussen till Julia och alla vi som träffades idag/igår sover där idag :)
Imorgon blir det bland annat ridning, men vill försöka hinna ner på stan och köpa en tröja som jag ska ha på tävlingar. Mörkblått blir tävlingsfärgen.
Jag får hoppas att mina bloggkompisar bloggar mycket nu när jag inte kan :)
 
En gammal ridbild :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0