IMORGON

Imorgon blir de stallet hela dagen från kl 10 till ? med fanny så de är ju bara att hoppas på sol och värme!
Jag har tänkt mig att ridpasset ska gå till ungefär såhär:
Först skrittar sen trav och sen galopp, skänkelvikningar imorgon också och sen ska jag försöka att ställa henne så hon går med huvudet in mot mitten istället för att bara ha de rakt fram eller vad man ska säga ;) Och sen tänkte jag och fanny att vi kanske kunde rida upp en liten bit vid hjortarna och sen galoppera tillbaka, men fanny ville först prova galoppera i hagen eftersom att hon aldrig galopperat med nån på ryggen förut. Men hon verkar väldigt pigg och verkar älska att ridas så jag hoppas och tror faktiskt att fanny inte kommer ramla av från freja :).
 
Jag orkar inte ens förstå själv vad jag skrev där uppe, är så himla trött så godnatt på er alla underbara och ni andra ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0