Ingen bra rubrik

Nu har jag kommit hem från min kompis. Vi gjorde inte så jättemycket igår, utan när jag kom dit vid halv åtta ungefär så cyklade vi till hemmakväll och köpte godis och dricka, vi köpte en film för 10 kr också, men vi såg den aldrig. Vid halv tio ungefär cyklade jag hem till mig och hämtade jag datan så att vi kunde se film på den, fast jag var så sjukt trött så jag orkade knappt se någonting. Men jag blev piggare sen, och då såg jag tills klockan var 3. 
 
Vaknade vid nio idag, för en kompis ringde och frågade om jag inte kunde komma till stan och hålla henne sällskap, men jag kommer knappt ihåg vad jag sa i telefonen eftersom jag var så sjukt trött. Men de va ingen idé att   åka till stan. 
Men nu är jag i alla fall hemma, har gett kaninen mat och ätit lunch själv. Ikväll, runt fem åker jag till stallet och rider ut. Tror inte dom andra vill rida så sent, så det kan bli att jag får rida själv igen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: alva

Haha, den där ponnyn liknar en jag ridit sjuuuuuukt mycket haha! Men det kan inte vara han iallafall, tror jag inte iallafall x))) Är han kul att rida då?

2012-08-14 @ 13:32:53
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0