Inte bloggat.

Hej hej hej hej hej hej.. Märkte att jag inte har bloggat på hela dagen, vilket beror på att jag har varit i stallet precis hela dagen. Jag fanny och julija va i halla idag, de var jätte kul! asså verkligen.. Julija tog hur underbart fina bilder som helst, så i halla har vi varit typ hela dagen. Sen kom jag hem och då var jag hemma en liten stund sen gick jag hem till michelle och åt där sen drog vi till stallet, där michelle va på ridlektion. Och jag satt där o frös som f*n, är de verkligen sommar eller??? skulle inte tro de va?!
 
Jag måste bara berätta en jätte äcklig och läskig sak och de var att när becca skulle gå ut så ropa hon på min pappa och fråga ba: e den död? och då hör ju jag såklart de så jag går till becca och pappa och frågar vad som är dött och då hänger de en as stor spindel i dörren och jag ba går rakt ut genom dörren och får såklart spindeln i håret eller vart f*n den kom, och jag skrek som f*n! Fatta ni nått? nej tänkte väl de ;).
 
haha va ful på mig, men aja :)
hörs tomorrow!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

ni är så fiina!!! ni kommer komma till sm lovar!!

2012-08-14 @ 12:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0