Jobba

Försov mig en timme imorse så jag får skynda mig!
 
Ska snart dra mig till stallet för en jobbardag. En vägg i stallet ska putsas, boxarna ska målas (och tömmas), blivande sadelkammaren ska städas ur och hängas upp i. Sen ska vi nog göra något med hästarna också, typ köra Zelda eller om Matilda ska rida går jag väl med. Vi får se helt enkelt!
 
Jag har ett inlägg schemalagt som ni inte får missa! Så klicka er in några gånger regelbundet så kommer det nog upp ;)
 
Annars då? Frejas sista dag i Halla.. För den här gången ;) Vi får väl se om hon vill gå på transporten imorgon, men det får vi hoppas för pappa kan ju inte lasta häst så jag får göra det själv, men det ska nog gå bra (med mutor) ! 
 
En fråga förresten, när ni kör med bara en häst i transporten, står den på höger eller vänster sida?
 
image

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oftast höger :)

2012-08-17 @ 13:47:39
URL: http://barbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0