Lite dåligt med inlägg från mig

Hejsan! Idag har jag åkt till pappa så har inte haft min dator, och inte kunnat blogga. Har väl inte gjort så jätte mycket, kom hem 4 och nu ikväll red jag ut med Wilma. Bara en kortis för att jag vill att dom ska lite på varandra vilket dom inte gör. Jag red inte då jag inte har nån häst att rida där ;) Kan ju rida Penny, men hon är lite galen i skogen och så.
 
Nu sitter jag i soffan och ser på en film som jag inte fattar ett skit av den men ser den i alla fall. Och så dricker jag saft och äter lite choklad, standard kväll för mig!
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Tävlingsdags igen! Jag lottar ut ett hästporträtt på bloggen ännu en omgång! Var gärna med du också, eller sprid tävlingen vidare så blir jag superglad :)

http://tvistirni.webblogg.se/2012/august/ny-utlottning.html#comment

Kram Clara på Tvistirni

2012-08-01 @ 22:07:06
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0