Lite live update!

Gick kort dag idag, GICK till busstation och GICK hem. Så idag tycker jag att jag fått lite motion!
 
Tänkte skriva lite hur jag lägger upp Frejas träning. Vissa har undrat varför jag rider många dagar i rad och sen vilar hon många dagar. Det är såhär, att jag har fått tips från många olika att unghästar (allrahelst 3-åringar) ska gå 7 dagar i rad och sedan vila 7 dagar i rad. Vissa säger 14 och så, men 7 passar extra bra eftersom jag bor varannan vecka hos mina föräldrar och stallet är på cykel avstånd från pappa! Från mamma är det massa bussar och skit..
 
Alltså rider/longerar/går ut och går eller allt man kan göra, 7 dagar i streck och sedan står hon 7 dagar i streck. Och jag tror det stavas med E haha ;)
 
Nu vet ni lite! Imorgon ska jag kanske rida på ridbana annars blir det en äng eller något. Har ju ingen ridbana så får låna andras!
 
Nu ska jag träna :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0