Mat

Nu har jag ätit mat och sitter i soffan och äter godis eftersom vi har lite FF ikväll ;) Idag har det verkligen regnat heela dagen, tror inte ens det varit uppehåll i 5 minuter.. Har inte ens satt foten utanför dörren idag, knappt ens sovrumsdörren, hehe..
 
Imorgon ska jag dra mig ut till stallet även om jag måste GÅ i SPÖREGN. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, right? ;) Blir longering med sadel och sånt, och typ skritta lite osv.. Men skriver mer om det imorgon eller nåt. 
 
Och när man (inte) talar om trollen så börjar ju skolan snart, känns som att sommarlovet började för 2-3 veckor sen ju! Dessutom har det typ bara varit pissigt väder denna sommar, vilket är trist.. Hoppas det blir lite bättre väder nu dom sista dagarna, så man kan sola o bada med hästarna och sånt, för det ska vi göra en till gång innan sommaren är slut. Jag o Matilda gjorde ju det i fredags vilket blev väldigt lyckat, fast nästa gång ska vi ha bikini så kläderna slipper bli dyngsura, typ ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0