Nya putssaker

För ett tag sedan kom jag hem från stallet. Jag hade stalltjänst, men ingen att rida med. När jag var i stallet var det såklart några som skulle rida ut, men det hade inte jag planerat -.-
Stalltjänsten gick i alla fall snabbt, ge vatten och kolla hästarna. När jag håller på att fylla till en hage så bestämmer jag mig för att ta hem mina ridstövlar och putssaker och putsa dem. Men när jag är påväg ner till bilen känner jag väärldens stank. Då känner jag att det kommer från min putsväska. Då blev allt självklart. Det har flyttat in en igelkott i vårat stall, som bor vid katternas lilla hörna. Den kissar överallt och troligtvis har den kissat på min väska. Så imorgon, när jag har vaknat ska jag ta cykeln till granngården och köpa nya putssaker, för jag tänker aldrig mer röra i dem, gjorde det, men de var så sjuukt äckligt.
Nu ska jag äta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0