Orolig..

Jag är tillbaka! Orolig över lilla Zelda, i fredags när vi var ute och red hostade hon två gånger men jag tänkte inget på det. Idag när jag fyllde på vattnet så drack hon lite och hostade REJÄLT, alltså med rejält menar jag rejält låt som en jävla kamel. Nu tänker jag lite, hon kunde ju satt i halsen när hon drack, men då hade hon kanske inte hostat förut. Höet kanske har varit dammigt eller något? För det är ju från iår... Men nu testar vi att blöta höt lite i några dagar och ser hur det blir helt enkelt. /Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du knäpp??? Du kan inte rida nr hösten hostar det är skirfarligt?!?!?! O tänkte du inte ens på det? Du ska inte ha häst.. Och inte blogg eller för du har inte bloggat på aslänge -.-

Svar: Hmm.. Man kan inte göra sig av med en häst när den hostar en gång, jag har inte ridit sen dess heller. Blir hon inte bättre så blir det självklart veterinären. Hoppas du fick svar på denna undran :)
Barbacka None

2012-08-07 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0