Presention

Nu tänkte jag presentera mia hästar.
 
1. Min egna häst heter Fabiola hon är 4 år och ca 148 cm i mkh. Skimmel och korsning. Väldigt väldigt snäll mot alla och hur bra som helst enligt mig på att hoppa, vilket är bra för jag älskar att hoppa. Hon är ganska känslig så man får inte skänkla för hårt, men hon gör inte så jätte mycket om man gör de men hon kan bocka och så då. De va de ni får veta om Fabbi just nu för jag kommer inte på så mycket. 
2. Våran andra häst heter Caprinja men kallas för ninja, hon är 1 år men jag vet inte hur hög hon är i mkh. Vet inte heller vad hon är för ras eller nåt ;) kanske halv blod? Men hon är iaf jätte snäll mot alla också, väldigt väldigt busig och bitig men verkligen inte dum, och de räcker att man säger till henne när hon bits så gör hon inte de mer. Ja asså jag vet inte så mycket mer om henne så ni får nöja er med de här nu.
 
3. Och sen våran tredje häst heter Ferry och han är 6-7 år 158 cm nåt sånt i mkh. Vet dock inte vad han är för ras men han kan va fullblod eller kallblod?. Han är iaf helt otrolig att rida på man känner verkligen att man är bäst, en gud på att galoppera. Jätte duktig på att hoppa, aldrig dum förutom mot Freja men de är bara för att hon är ny. Ja de finns inte så mycket mer att säga om han. AWESOME! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0