Questions

Här kommer lite frågor som jag tagit från gamla frågestunder på andra bloggar :) Är det svårt att hinna med både skola och stallet? - Jag tycker inte att det är svårt, men det kan ju variera från person till person. Jag går ju i nian nu, men hittills har jag rätt okej betyg och är mycket i stallet :) Har du någon gång känt att du skulle vilja lägga av med hästarna? - Nja, vissa gånger har man väl tappat motivation till ridningen, men jag har aldrig känt att jag vill sluta rida tror jag. Vad menas med hyrhäst? - Det är jättsvårt att svara på den frågan, men jag hyr en ponny från ridskolan. Han står kvar i det stallet men jag rider honom ungefär fyra gånger i veckan, han går ridskola 2-3 dagar i veckan. Vad vill du gå på gymnasiet, något med häst? - Jag har funderat väldigt mycket på samhäll och naturvetenskap. Båda linjerna är breda och man kan bli nästan vad man vill. Jag kommer nog inte gå någonting med hästar. Om du vill ställa någon mer fråga får du gärna göra det så svarar jag i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0