Red i ridhus

Hej nu kan jag äntligen blogga igen, men jag ser att alma och fanny har hållt bloggen på topp vilket är as bra!
 
Tänkte berätta om typ allt som har hänt idag och allt jag har gjort :).
 
Men jag sov ju hos kompis och vi somnade typ vid 4 och vaknade vid 10 eller nåt, jag kan inte fatta att man somnar sent och vaknar tidigt. Men de är ju bara att skylla på vädret att de ska hålla på att regna non stop!
 
Sen vid 15 så åkte jag och becca till stallet och moa hakade på där också, så vi hämtade hästarna i halla och latsade på dom i trailern och åkte vidare till Linas ridhus (beccas kompis) och red där, istället för att rida på banan ute i regnet.
 
Jag och fabiola körde lite dressyr och tränade lite på skänkelvikningar och galoppombyten o lite sånt, De gick faktiskt bra, eller de gick exelente! Hon var ju hur duktig som helst, verkligen världens bästa.
Hon älskar ju fart som jag kanske redan har berättat och då gillar hon ju att bara skena iväg istället för att ha en stillsam galopp, men vet ni vad?! Idag lyckades jag med att ha en stillsam galopp, även fast de inte var lika kul som att galoppera de snabbaste hon kan men men. Hon va as duktig iaf, så idag har vi gjort framsteg!.
 

Kommentarer
Postat av: PONNYLEAGUE

Vilken härlig blogg och söta bilder, allt bra med er? :)

2012-08-10 @ 09:23:44
URL: http://ponnyleague.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0