Rida ut

Hej hopp! Idag så har jag varit i stallet från 12 till 17 ungefär så nästan hela dagen, men de har varit kul. Michelle och Moa följde med så då fick jag nån att prata med istället för att prata med hästen ;). Iaf så red jag Ferry och Fabbi idag båda gick bra och va lite stela men de gick ändå.

Imorgon så blir de stallet tidigt och och så blir de nog att rida ut på fabbi med Becca och Ferry, vi får se om jag ramlar av den här gången. Eftersom att jag har gjort de typ varje gång vi ridit ut men de ska nog gå bra :)

Men jag bloggar mer imorgon och ska försöka att skriva från datan istället för mobilen så jag kan lägga in alla bilder från idag och så.
Godnatt och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0