Ridtur till Kallskär

Jag kom till stallet vid tjugo i elva ungefär och då tog jag in Sigge och gjorde honom iordning. Han var jätteslö och stog och halvsov. Efter det kom Yasmine och när hon precis hade tagit in sin häst ringde Julia
och frågade om vi kunde komma och möta henne i andra stallet. Hon skulle rida en hingst så hon ville inte gå med honom själv bort till oss.
Vi red iväg runt halv ett i alla fall, och Sigge var såå duktig idag. Han gick i en jättebra form rätt ofta, och inte bara i två sekunder, utan ett tag. Det är verkligen första gången han gör det. För er som inte vet, han är väldigt svår att få att gå i form. Han bjöd framåt hela ritten, och jag behövde aldrig skänkla på honom för att han skulle komma ifatt de andra hästarna. Stolt över min fina ponny ♥
 
Imorgon ska jag och två andra till en kompis stuga och sova där, så uppdateringen blir kanske inte på topp. Men ska ändå försöka göra mycket tidsinställda så ni har någonting att läsa från mig :)
 
Här kommer lite bilder från dagen som mamma har fotat. Bilderna blev inte jättebra.
 
 
Det blev två, för det tog jäääääättelång tid att ladda upp dem :/
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0