Rolig kväll

Egentligen kom jag hem för flera timmar sedan, men det känns som om jag håller på att bli sjuk. Fryser hela tiden och har en störande huvudvärk. Jag har sett film, men inte så mycket mer. Som ni kanske förstår har jag inte varit i stallet idag, Sigge gick en uteritt så han fick motion i alla fall. 
 
Vi hade roligt igår i alla fall. Mitt hår blev bra. Lite ojämt på vissa ställen, så det ser ut som de skiftar i grönt i några slingor, men jag ska lägga i en toning till. Vi hade ansiktsmasker också, målade naglarna osv. 
Saknar stallet och hästarna så mycket nu, vill bara åka dit, när jag slutar frysa. 
 
Imorgon har jag bestämt att jag ska dit klockan 10, spelar ingen roll om jag ska rida själv eller med någon annan, jag ska dit då :) 
 
Alma- gick inte att lägga in bilder, så ni får nöja er med en ointressant text ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0